طرح مدرسه در مسجد.مدرسه روح الله

مشهد.خیابان ملک الشعرای بهار20 نبش هویزه4 مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع)

طرح مدرسه در مسجد.مدرسه روح الله

مشهد.خیابان ملک الشعرای بهار20 نبش هویزه4 مسجد حضرت ابوالفضل العباس (ع)

اذعان وزیر آموزش و پرورش بر فاصله داشتن کتب درسی با آرمانهای امام راحل:

تدوین کتاب های درسی بر اساس دیدگاه امام ،هدف نظام آموزشی است

علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش گفت: امام به عنوان شخصیتی که احیاگری اسلام ناب را به عهده داشته در کتاب های درسی ما دیده شده ولی نظام آموزشی کشور و محتوای کتاب های درسی با آرمان ها و انتظارات امام فاصله دارد اما در مسیر رسیدن به این اهداف و دیدگاه ها گام بر می دارد.

 

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از پایگاه خبری دانش آموزان علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در گفت و گو با سایت دانش آموزان؛در خصوص وظایف آموزش و پرورش گفت: امروز اصلی ترین وظیفه آموزش و پرورش آشنا کردن دانش آموزان با دیدگاه ها و آرمان های امام و تربیت نسلی پویا، معتقد و پیرو اهداف، آرمان ها و دیدگاه های امام راحل(ره) می باشد.

وی همچنین عنوان کرد: تلاش آموزش و پرورش و نظام آموزشی کشور از بدو پیروزی انقلاب تا امروز در تدوین کتاب های درسی و تعریف برنامه های فوق برنامه این بوده که دانش آموزان با دیدگاه ها و آرمان های امام راحل(ره) که همان اسلام ناب محمدی می باشد آشنا شوند.

فانی در پایان خاطر نشان کرد: امام به عنوان شخصیتی که احیاگری اسلام ناب را به عهده داشته در کتاب های درسی ما دیده شده ولی نظام آموزشی کشور و محتوای کتاب های درسی با آرمان ها و انتظارات امام فاصله دارد اما در مسیر رسیدن به این اهداف و دیدگاه ها گام بر می دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد